Wednesday, October 21, 2009

Menonton Bersama Mc'Ja

Hihihi 1st time menonoto wayang bersama Mc'Ja mmg menyeronokkan...Show jam 7.45 sementara menunggu waktu tayangan aku n Mc'Ja punya la sibuk mengukur setiap inci The Mines Shopping Centre...Wakakaka Mc'Ja duk sibuk cri baju tuk pakai diner D Kota Tinggi... Baju dh dapat, clutch mcm xdpt lagi jer...Apa2 pun Mc'Ja mmg Havoc la msa diner nnti...

Sepanjang berada dlm wyg aku ngan Mc'Ja jer yg duk gelaks mcm nk pecah pewut, tp adik kt sblh aku rileks jer xgelak2 pun...ntah2 dy malu kot ingat aku nk ngorat dy....wakakakaka... Apa2 pun cite ni boleh layan la, xsemenarik cite Ice Age yg aku duk tgk ngan kwn2 kt Alamanda aritu...cite tu lebih melucukan...

Abies show perut haruslah diisi agar kenyang sebelum balik ke rumah untuk beristirehat...Jd sementara duk berjln menuju ke kereta kita org pun berbincang d mana mahu menjamu selera...Semua nk tau???Tnggu dlm entri yg akan dtg...hurm msti semua terliur sehingga xsanggup nk meneruskan membacanye...baiklah kwn2 salam kasih dan syg dr sy utk semua...



p/s: Mc'Ja ada masa kita g berlibur lagi yer...

1 comment:

  1. Ler.. kata nak g tgk sesama? Benci la... takmo kawan.

    ReplyDelete