Tuesday, October 27, 2009

Bersiaran Dari Kota Tinggi

Salam kpd semua kwn2 aku yg berada d opis... Beberapa ari nie rsnye aku xda msa langsung nk mengupdate atau pun mengonline kan diri aku d laman sembang, semuanye krn aku skrg berada d Kota Tinggi besemperna Anugerah Ilham Desa Peringkat Kebangsaan Bagi Tahun 2009 yang d adakan d kg. Mawai Baru, Kota Tinggi Johor... Dan d sebabkan Ketiadakadaan BerukkSband (tidak bawa) maka aku degan S**ey telah menghabiskn masa bersantai2 d pekan Kota Tinggi, dh abiesla aku mengukur bandar Kota Tinggi ni...

Aku ngan kwn2 semua stay kat Grand Water Lilies, wakakaka nama punye la gahkan??Tp hampeh ianye hanyalah sekadar rumah tumpangan yg mana mat2 Rempit duk nyewa ngikut jam jer...Tp d sebabkan tugas maka terpaksala kami2 semua tidak mengendahkan semuanye... Jd mlm ni pun aku xterlibat tp yg paling penat aku semestinye aku akan terlibat secara jayanye..

Kepada kwn2 d opiz doakan kejayaan aku disini tuk menekan loceng...Dan menjaga masa...

No comments:

Post a Comment